رای ندادن موسوی! خبر سازی برای کم رنگ کردن و خنثی کردن رای دادن خاتمی

انتشار خبر رای ندادن موسوی بیشتر به خبرسازی از جانب گروهی میماند که با رای دادن خاتمی در کما بسر میبرند.
پس از انتشار خبری در خصوص ملاقات مجتبی خامنه ای با موسوی که ظاهرن محرمانه بوده و منبع خبر که نمیدانسته مجتبی چه گفته اما شنیده موسوی چه پاسخ داده!!! اینبار همین منابع خبری از قول فرزندان موسوی اعلام کردند که ایشان رای نداده و بر مواضع خود و عهدی که با مردم بسته پایبند میباشد!
یک بخش این ماجرا که مربوط به رای ندادن و یا دادن موسوی است احتیاج به تایید و تکذیب خودش دارد و چون فعلن دسترسی به ایشان ممکن نیست (حداقل برای خبرنگاران بیطرف و امین) بنابراین میتوان در حد حدس و گمان به آن پرداخت.
اما بخش دیگر ماجرا باعث بوجود آمدن این سوال میشود که چطور در بزنگاههای حساس، خبرهای مهمی از موسوی منتشر میشود که بعضن از طرف فرزندان ایشان نیز تایید شده اما راویان و ناقلان اخبار در عین حال از محل نگهداری موسوی بی اطلاع هستند و در شرایط عادی که همان فرزندان از بی خبری از والدین خود رنج میبرند ایشان را از وضعیت مادر و پدرشان مطلع نمیکنند؟
وقتی منبع خبری که ظاهرن از رگ گردن به موسوی نزدیکتر است و در حالی که حرفهای مجتبی را نمیشنود اما جواب موسوی را شنیده! در حالت عادی با یک خبر کوتاه فرزندانش را از نگرانی در نمیاورد، آیا باعث شک و تردید در صحت و صداقت منبع خبری نمیگردد؟
انتشار خبری بدون منبع موثق و فقط بر پایه آشنایی با روحیات موسوی از جانب عده ای فقط برای این صورت گرفته تا اثر نامطلوب رای دادن خاتمی تا حدودی گرفته شود.
استفاده از نام موسوی و وجه ایشان در جهت تلطیف افکار عمومی در خصوص اصلاح طلبانیست که با سیاست ورزی ضمن همراهی با مردم (از سر ناچاری و علارقم میل باطنی) و در عین حال همکاری با حکومت اسلامی در صدد بازگشت بقدرت هستند.
اهمیت رای ندادن موسوی به اندازه رای دادن خاتمی نیست. افرادی که سعی میکنن با این خبر موضوع خاتمی رو محو و تیغ انتقادات را از این حضرت رنگ به رنگ دور کنند بخوبی آگاه هستند که موسوی اگر رای میداد باعث تعجب میشد نه هنگامی که رای نداده.
بهرحال اگر کسی منبع موثقی برای تایید رای ندادن موسوی سراغ دارد، بی زحمت محل حصر موسوی و کروبی رو نیز اطلاع دهد و خانواده ای را از نگرانی نجات دهد. اینجانب تضمین میکنم همانطور که در شروع حصر و نرده کشی دور منزل موسوی قیامتی رخ نداد با اعلام محل فعلی حصر نیز آب از آب تکان نخواهد خورد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار