عکسی از بنی صدر هنگام فرار از ایران با هیبتی زنانه

بنی صدر یا ملیجک خمینی 7 امرداد 1360 از ایران فرار کرد.
او به فرانسه رفت و تا امروز هم همانجاست.
بنی صدر که از نظر قدمت با جنتی رقابت تنگاتنگی داره با وجود همه افتضاحانی که بالا آورده خیال پیاده شدن از قاطر سیاست رو نداره.
عده ای مفتخور و پاچه خوار دوره اش کردن و با سر هم کردن خاطرات جفنگ در اون جسم تهی مغز باد میکنن تا شاید افتخار کاسه لیسی همچنان به ایشان محول بشه.
بنی صدری همون کسی که اشعه موی زن ناجورش میکرد (اشاره به سخنان احمقانه بنی صدر در خصوص وجود اشعه ای در موهای زن...) با بوسیدن دست خمینی فرمان انتصابش به ریاست جمهوری اسلامی رو دریافت کرد. او همچنان به این حکم افتخار میکنه!
فسیلهای سیاسی که گریبان ایران و ایرانی رو گرفتن و نتنها کمکی برای جامعه بیمار ایران نیستن که خودشون بار بزرگی بر دوش مردم نیز هستن. شعور و درک این حضرات حتی تا این حد نیست که بفهمنن سن بازنشستگی چیست و لحظه مناسب کنار رفتن چه موقع است.
چون شهامت پذیرفتن اشتباهاتشون رو ندارن سعی میکنن اونها رو تحریف کنن و ماجراهای مضحکی که فقط باعث خسارت برای ایران شده رو تبدیل به اقدامات ملی و معجزات سیاسیشون کنن.
فکر میکنن با کردن سرشون در برف بقیه هم همه مسائل رو فراموش میکنن سیته زنان دنبال حضرات راه میافتن، هرچند که هستند ابلهانی که دور این آقایون جمع میشن و به امید بدست آوردن میکروفنی برای مطرح کردن خودشون خاطرات خود ساخته ای رو بخورد شنونده میدن.


نظرات

پست‌های پرطرفدار