25 بهمن چه خبره؟ راهپیمایی سکوت یا بیعت دوباره با حکومت اسلامی

فراخوان برای راهپیمایی سکوت در 25 بهمن. اینکه بعد از 2 سال چرا بازهم سکوت جای سوال داره.
از نظر من شاید هیچ فرد و گروهی به اندازه حکومت اسلامی از حضور احتمالی مردم خوشحال نشه.
بازهم قرار گذاشته شده که مردم بعنوان گوشت دم توپ در خیابانها حاضر بشن تا با سکوت خودشون در حق نظام و اپوزیسیون داخل نظام کمک بزرگی کنن.
مردم باید سکوت کنن تا بجاشون بشه صدا گذاری کرد. اگر فریاد بزنن و بگن چی میخوان! فریاد بزنن مرگ بر دیکتاتور یا عکس خامنه ای رو آتش بزنن دیگه نمیشه ازش بهره برداری کرد. پس مردم زحمت بکشن سکوت کنن! هم امنتره هم کاره عده ای برای صدا گذاری راحتتره.
اینکه حکومت اسلامی اصولن راهپیمایی صامت یا صدا دار براش تفاوت داره یا نه؟ خوب قبلن ثابت شده و نشون داده که چقدر پابیند به این مسائله.
با این حال شاید هیچ گروهی به اندازه حکومت اسلامی از این فراخوان خوشحال نشده باشه. هرچه باشه فراخوان از جانب خودیهاست. بنابراین مقصود این نیست که در نهایت با تیپا به زباله دان تاریخ انداخته شن. در بدترین سناریو باید دوباره برگردن به دوره طلایی و این از اینکه کلهم براندازی بشن که بهتره.
با توجه به اقدامات اخیر شاهزاده رضا پهلوی که ژنتیکی موافق با براندازیه و تلاش برای ایچاد اتحاد بین کلیه گروههای خواستار از بین رفتن نظام اسلامی از یک طرف و ریزش طرفدارن اصلاحات و انفعال حضرات که با توجه به عدم حمایتها و استقبال مردم در فراخوانهای قبلی چون مشخص شده تلاششون برای بازگشت به قدرته نه مردمسالاری و همینطور شرایط بین المللی و تحریمها سران رژیم اسلامی رو وادار کرده تا از آخرین کاشته های خودش که مدتهاست روش سرمایه گذاری کرده استفاده کنه. اپوزیسیون قلابی!!!
اجازه فعالیت به گروههای اصلاح طلب از ابتدا با نیت ساختن اپوزیسیون قابل کنترل بود. هرگاه و هر زمانی مردم اقدام به اعتراض کردن این اپوزیسیون تقلبی بوده که اول با انحراف و سپس ساکت کردن مردم به کمک حکومت اومده. 
انتخاب خاتمی، نمایشی که توسط خوده حکومت برنامه ریزی شده بود. انتخاب بین یک چهره خندان و فرد مورد نظر رهبر!!!
اما در آخر دیدیم که هر دو به بک اندازه برای مردم منفعت داشتن.
انتخابات سال 88 هم همینطور بود. مشکل عدم شرکت مردم در انتخاب رییس جمهور با کمک مناظره ها و تهییج مردم و دادن آزادی موقت برای تبلیغات کاندیدها حل شد. دوستان داخل ایران حتمن بخاطر دارن که در مقابل تفریبن هیچ فعالیتی از رقص و پایکوبی تا سخترانیهای فراتر از خطوط قرمز نظام هیچ مزاحمتی برای کسی ایجاد نشد. اما بعد از انتخابات، اعتراضات هم براحتی با کمک مخالفین ظاهری و موافقین باطنی اول مردم رو ساکت کردن بعد با تحریف خواسته ها و مصادره فعالیتها و دادن راهکارهای مضحک معترضین رو خسته، دلسرد و سرخورده راهی خونه ها کردن. وقتی مردم دیدن هزینه ای که دارن میدن با خواسته هایی که اصلاح طلبها داد میزنن همخوانی نداره از خیر اعتراض گذشتن.
تظاهرات سکوت، فراخوانهای اصلاح طلبان همه و همه فقط برای نجات نظام اسلامیست و این مسئله ای نیست که هنوز مخفی مونده باشه.
حالا که بالاجبار اصلاح طلبها اون هم نصفه و نیمه تصمیم به تحریم فعال انتخابات گرفتن، برای اینکه خدا نکرده کسی در جهان این فکر به ذهنش خطور نکنه که بر تعداد مخالفان نظام اضافه شده باید توسط نیروهای وفادار به انقلاب و دوران طلایی فراخوانی برای بیعت دوباره مردم با آرمانهای امام راحل انجام بشه تا نشون بدن معترضین نه برای براندازی که برای اصلاح نظام اعتراض میکردند.
آخر سر هم باز این مردم میمونن و یه کاسه خالی.

نظرات

پست‌های پرطرفدار