مخالفان بی نام و مجهول الهویه یا سربازان گمنام

آزادی بیان هم مثل بقیه دستاورهای بشر قابلیت استفاده دوگانه داره. هیچ انسان منطقی با آزادی بیان رودرور قرار نمیگیره اما دشمن عاقل با استفاده از خود آزادی بیان تلاش برای ایجاد خفقان و سانسور مخالفانش میکنه.
نشر نظرات کذب و بی پایه بعنوان نظرات شخصی بخشی از این سناریوست. هر کسی هم که با اراجیف منتشر شده مخالفت کنه متهم به دشمنی با آزادی خواهد شد. براحتی با حربه آزادی بیان اتفاقات غیر واقعی منتشر میشن و به این ترتیب کم کم خوده آزادی بیان مورد سوال قرار میگیره.
حدود آزادیها کجاست؟ آیا ترسیم خط قرمزها لازمهِ حفاظت از آزادیهاست یا در تضاد با اونهاست؟
مسلمن شناسی افرادی که تلاش میکنن از آزادیها سوءاستفاده کنن (در اینجا منظور حوزه سیاسی است) کار مشکلی نیست. 
گاه و بی گاه در محیطهای مختلف به افرادی بر میخوریم که بدون اینکه مشخصن موافق عقیده یا موضعی باشن با شما مخالفت میکنن، حقایق رو وارونه تعریف میکنن، تحریف میکنن، به همه علائق و اعتقاداتون توهین میکنن و شما بدون اینکه بدونید با کی طرف هستید فقط باید از خودتون دفاع کنید.
این عناصر مجهول فعالیتشون رو وقتی که بقیه باید تمرکز روی مسئله ای مهم -خصوصن مسائل متضاد با ارزشهای امام راحل و امام در حال ارتحال- داشته باشند بیشتر میکنن.
بعنوان مثال، شاهزاده رضا پهلوی گزارشی از روند شکایتش از خامنه ای اعلام میکنه، شما بعنوان طرفدار ایشون یا حامی این فعالیت میخواید اطلاع رسانی کنید! میخواید افراد بیشتری از جامعه از این اتفاق با خبر بشن اما این عناصر همزمان شروع میکنن به لینکهای مختلف نامربوط و بی محتوا دادن و سعی میکنن اذهان بقیه منحرف و شما رو مشغول کنن! چرا؟ حقیقتن چرا از محبوبیت شاهزاده اینقدر واهمه دارن؟ چرا تا این حد نگران فعالیتهای ایشون هستن؟ چرا محبوبیت روزافرون ایشون تا این حد باعث نگرانیشون شده؟
از مشخصات بارز دیگه اشون اینه که از کسانی حمایت میکنن که هیچ شناختی ازش ندارن و فقط جهت مخالفت با شما از چهره های مختلف تاریخی یا سیاسی استفاده ابزاری میکنن. تاریخ رو بالا و پایین میکنن و آسمون رو به زمین میدوزن تا حرف شما دیده و شنیده نشه!!!
حالا این جماعت که مانند دامبول السلطنه سریال معروف خودمون که برای درآمدزایی دست به هر ژانگولری میزد برای همه شناخته شده هستن بکنار، ادعای مبارزاتشون برای آزادی و اعتبارشون که خلاصه شده در اکانت یوبیوب و وبلاگ و ساختن فیلم جعلی و ارائه آمارهای نامشخص چندین ده میلیونی!!! رو آدم برای کی نعریف کنه؟ خودشون خارج از ایران هستن اما بین ایرانیان داخل و خارج مرز تعیین میکنن! با اینکه خارج از ایران هستن بیشتر از شما که داخل ایران در متن اعتراضات بودید اظهارفضل میکنن! با اینکه دائمن دارن راه و رسم تعیین میکنن به ایرانیهای مقیم خارج میگن حق همچین کاری ندارید.
 در مقابل شما به کدوم عقیده این افراد مجهول میتونی مراجعه کنی تا ببینی این همه عقده و کینه از کجا نشات میگیره؟ بیخود نباید خودتون رو خسته کنید، این افراد گاهی اصلاح طلب هستن گاهی برانداز! نه عقیده مشخصی برای شما تعریف کردن نه مرام خاصی!
این شما هستید که چون خواستید شفاف فعالیت کنید و به عقایدتون افتخار میکنید و بدون هیچ شرمندگی اعلامشون میکنید سیبل حمله عمله و سربازان گمنام آن امام غایب و این امام حاضر قرار خواهید گرفت. 
این هم بخشی از واقعیت فرهنگی مخالفان ما و شاهزاده رضا پهلوی است. اگر حرف بزنی یا اعتراض کنی به این شیوه کثیف، بی درنگ مجکومت میکنن که با آزادی مخالفی؟! میخوای سانسور کنی! تحمل مخالفت ندارید! بدون اینکه بفهمید مخالف!!! شما از کدوم تبار و اعتقادیه!
بهرحال جمهوری ظلم ستم اسلامی از تمام ابزارش برای منحرف کردن جریان برانداز استفاده کرده و میکنه.

نظرات

  1. تو خودت هم مجهول الهویه ای. نمی دانم چرا می خواهید مملکت را از دست شیخ بگیرید بدهید دست شاه؟ که جه شود؟

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

Thanks for your comments.

پست‌های پرطرفدار