خطر جنگی قریب الوقوع و فراخوان شاهزاده رضا پهلوی

با توجه به اتفاقات اخیر و جدی شدن انتخاب گزینه نظامی علیه کشورمان فراخوانی از سوی شاهزاده رضا پهلوی در وبلاگ سخنی با شما منتشر گردید که شایان توجه و قابل بحث میباشد. 
 در تمام عمر کثیف حکومت اسلامی سیاست خاصی در خصوص مخالفان آگاهانه پیگیری شد. علاوه بر قلع و قم همه طیفهای مخالف، ایجاد شکاف و اختلاف بین گروههای مختلف و از همه مهمتر اپوزیسون سازی همیشه در دستور کار حکومت اسلامی بوده.
مدتهاست که عده ای تحت عناوین مختلف از ایران خارج شدند و با استفاده از رانتهای مختلف و با در اختیار داشتن منابع مختلف و مجهول، آگاهانه از ایجاد هر نوع اتحادی بین مخالفان نظام اسلامی جلوگیری کرده اند.
اوج فعالیت و موفقیت این گروه خاموش کردن اعتراضات بعد از انتخابات با توسل به شیوه های مختلف بود. از قلب کردن شعارهای مردم معترض تا مصادره کردن حضور معترضین همه و همه آگاهانه در جهت کانالیزه کردن و هدایت مردم در اعتراضات بود.
هیچ کسی پیگیری نکرد و نمیکند که اصل و نصب جماعت اصلاح طلب خارج نشین به کجا میرسد و بکدام ریسمان بند است! چرا و چطور اینهمه بلندگو و تریبون در اختیار دارند؟! منابع مالیشان از کجاست؟! 
بهر صورت ماموریت هدایت و خاموش کردن اعتراضات بخوبی توسط این حضرات انجام شد، اما در حال حاضر خطرناکترین برآیند فعالیتهای این گروه بر اساس سرمایه گذاری جمهوری اسلامی در حال ظهور است!
اصلاح طلبان صادرشده به خارج موظف بودند که با اختیار گرفتن تریبونهای پر صدا، خود را تنها گروه مخالف مشروع، متحد و سازمان یافته ایرانی به جهان نشان دهند، رسم خطوط قرمز و مرزی عجیب و خودی وناخودی کردن مخالفان برسم ج.اسلامی ایجاد اختلاف و در عین حال جلوگیری از متحد شدن بقیه مخالفان با همراهی سربازان گمنام و بی نام باعث شد جامعه جهانی با توجه به اینکه حاضر نیست بار دیگر در بازگشت دوران طلایی به ایران کمک کند، همزمان به این نتیحه برسد که عملن هیچ نیروی مخالف مورد اعتماد مردم ایران وجود ندارد. تشکیل شوراهای من در آوردی، رهبران و سخنگویان خودخوانده با تفکرات و نظرات متضاد مطالبات مردم که باعث ریزش و عدم اعتماد بدنه جنبش گردید، همه .و همه در همین راستا قرار داشتند.
هنگامی که امیدی به تغییر اوضاع در ایران بدست مردم وجود نداشته باشد و پراکندگی نیروهای مخالف نشانه بی کفایتی سیاسی آنان  قلمداد گردد تنها گزینه ای که برای جلوگیری از ماجراجویی های دیوانگان اسلامی باقی خواهد ماند گزینه نظامی خواهد بود.
همانطوری که در متن فراخوان شاهزاده رضا پهلوی میتوان جست:
حاکمان جمهوری اسلامی، همانند گذشته جنگ را نعمتی برای ادامه بقای حکومتشان می دانند و بر این اساس، با اتخاذ سیاست های ماجراجویانه و تحریک آمیز، خشم جامعه بین الملل را بر افروخته و کشورمان را با خطر حمله گسترده نظامی روبرو کرده اند.   
بخوبی میتوان رد پای عوامل حکومت اسلامی را در جریان سازی و ایجاد بحران، برای رسیدن به مرحله انتخاب گزینه جنگ از سوی جامعه بین المللی مشاهده کرد.
هنگامی که شاهزاده رضا پهلوی در خصوص اتحاد گروههای سیاسی جهت آزادی ایران فارغ از علائق سیاسی و منافع حزبی اطلاع رسانی کرد عده ای با تخریب و انحراف بحثها و به حاشیه بردن متن بی گمان در جهت منافع جمهوری اسلامی تلاش کردند.
حقیقت مسلم اینست، اگر گروههای مخالف حکومت و موافقان براندازی این نظام بزودی تصمیم نگیرند که در کنار هم قرار بگیرند و جبهه واحدی را علیه نظام اسلامی تشکیل دهند باید شاهد سقوط ایران در کام جنگ و ویرانی دیگری باشیم.
باید توجه کرد هیچ ضمانتی مبنی بر سقوط این نظام بر اثر این جنگ قریب الوقوع وجود ندارد. همانطور که صدام از جنگ اول خلیج فارس گذر کرد امکان جان بدر بردن نظام ولایت فقیه نیز وجود دارد. باید توجه کرد که سبب حمله نه بعلت نقض گسترده حقوق بشر در ایران که به علت جلوگیری از دست یابی به توان هسته ای میباشد، با تخریب تاسیسات اتمی و احتمالن به همین بهانه نابود کردن بسیاری دیگر از زیر ساختها و تاسیسات دیگر کشورمان احتمال توقف عملیات بسیار بالاست که این بمعنی ادامه حیات این نظام در سایه بحران بعد از جنگ خواهد بود.

نظرات

  1. برای نابودی رژیم تنها جنگ رهگشاست
    چه راه حل جایگزینی دارید
    به جای مخالفت باجنگ سعی کنید ابعاد جنگ را گسترش دهید تا نظام ساقط شود
    چنین رژیم هایی مانند صدام و قزافی تا آخرین لحظه سرعقل نمی آیند

    پاسخحذف
  2. جنگ راه حل نیست.
    اگر همه نیروها و گروههای مخالف حکومت با هم تشکیل یک جبهه بدن مطمئن باشید اونوقت میشه یا درخواست کمک اما شرافتمندانه از همه قدرتهای خارجی کارهای بزرگتری انجام داد.
    شما از کجا مطمئنی که جنگ باعث از بین رفتن این رژیم میشه؟ جنگ اول عراق زمان بوش پدر باعث سقوط صدام نشد.
    اینکه ما هنوز شناخت درستی از گزینه های موجود برای بعد از رژیم نداریم بعد از جنگ چه میخواهیم کنیم؟

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

Thanks for your comments.

پست‌های پرطرفدار